Dag 3 de auto........... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lizan en Femke - WaarBenJij.nu Dag 3 de auto........... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lizan en Femke - WaarBenJij.nu

Dag 3 de auto...........

Door: Femke en Lizan

Blijf op de hoogte en volg Lizan en Femke

16 Februari 2008 | Nederland, Amsterdam

lieve lieve mensen,

Allereerst ons eerste stapavondtuur van gisteravond: we zijn met de buren naar de "nachtwacht" geweest en daarna naar de "cinco". We hebben een aantal foto`s hiervan bij dit bericht geplaats( Bram, je hoef niet jaloers te worden op die foto van Lizan en Michel, jij bent toch veeeeeeel leuker voor haar!x Fem ;))
Het stappen was op zich wel leuk maar we waren allemaal best moe en lagen half 3 in bed.

Vanochtend was Lizan al vroeg wakker en is lekker achter de computer gekropen. Femke kon de slaap nog wel vatten, ondanks de inmiddels 25 muggenbulten of zijn het er inmiddels mee? ik weet het niet! ben de tel kwijt, en voor de rest hebben we deze ochtend niet veel gedaan. Wel hebben we een aantal autozaken gebeld want een auto hebben we echt nodig!Dit lukte niet echt en zijn toen op internet verder gaan zoeken. hier hadden we meer geluk want er was een man die jeeps verhuurde. Deze man hebben we gebeld en we konden s`middags meteen langskomen. Hier waren we heel blij mee!
De weg naar het huis was nog even zoeken maar gelukkig kwamen we 2 uur later toch bij het juiste adres. Het is een Nederlandse man en jullie raden het nooit..... hij heeft vroeger in 'ons' Gendt gewoond! echt heel toevallig!
Hij liet ons de auto zien en dit viel in eerste instantie een beetje tegen, maar gelukkig bleek dat de auto niet wilde starten en konden we een andere, mooiere jeep krijgen voor hetzelfde geld. Dus wij betalen en op weg naar huis! het bleek dat er bijna geen bezine in zat dus gingen we eerst maar tanken. Dit was ook nog een heel gedoe want dat gaat niet zo zoals in Nederland. Hier moet je eerst betalen, dan tanken en dan kan je gaan. Nou gelukkig ging alles goed dankszij een lieve man die ons liep ( want ja wij vrouwen wisten niet hoe we de tankknop open moesten doen hihi!) en toen we weg wilde rijden gebeurde er iets vreselijks..... De auto deed niks meer! wij naar een automonteur en hij kreeg de auto zo weer aan de praat. We konden dus verder rijden en toen we thuis waren wilde we eigenlijk nog even boodschappen doen en wat denk je? HIj deed het weer niet! dus hebben we de man van de auto maar gebeld en gezegd dat het zo niet gaat. Hij zou langskomen en even later stond hij op de stoep. Nu hebben we dus weer een andere auto ( witte jeep, foto`s volgen) en daar zijn we ook blij mee. Mischien dat we morgen toch nog de andere auto krijgen maar dat is even afwachten!

dus ons avontuurtje van vandaag zit er weer op. Zo meteen gaan we nog even een rondje rijden en dan mogen vroeg op om naar Punda te gaan, geld te brengen bij ons nieuwe huis, de auto`s omwisselen en we gaan morgen voor het eerst naar het strand!

liefs en kus van Lizan en Femke

ps. we missen jullie al wel en beetje hoor!

• 16 Februari 2008 - 01:29

Janine:

Hee!!!

Wat een gedoe zeg met die auto's.... maarja in Curacao gaat alles poco poco. Hihihi. Ik benieuwd naar jullie eerste ervaring op het strand. Lizan voel je je al weer wat beter? Ik hoop het voor je!

Kus Janine.

• 16 Februari 2008 - 07:41

Marlies En Papa:

Lieve Lizan en Femke,
    Fijn dat jullie toch nog een auto hebben gevonden. Jammer dat hij het niet in een keer deed. Veel succes en we zijn wel benieuwd naar die witte jeep!
    Papa zegt; geniet ervan daar!!!!!
    Veel plezier op het strand vandaag.
    Dikke kus van papa en Marlies ;)(K)
    p.s. wij missen jou ook hoor!

• 16 Februari 2008 - 12:36

Dory:

hallo meiden
    gelukkig dat het met de auto is gelukt,jammer dat er gelijk problemen mee waren veel succes met het nieuwe huisje n veel plezier op het strand

• 16 Februari 2008 - 18:53

Dorenda:

Jeetje wat een gedoe met de auto, hopen maar dat jullie er nu 1 krijgen die het wel goed doet! Geniet lekker van het zonnetje op het strand!

• 16 Februari 2008 - 20:46

Bram:

Hey lieve dames!

Hahaha tja vrouwen en auto's :P Nee grapje...:) Gelukkig is t goed gekomen en kunnen jullie weer rijden! Tja al die tegenslagen...probeer de lol ervan in te zien en weet dat je er wijzer van wordt!

Goed bezig dames!
    Succes en heeeeeel veel plezier!!

xXx Bram

• 16 Februari 2008 - 22:48

Hedy:

hihi, jullie en de auto,wat een avontuur!laat jullie niet uit het veld slaan, en gewoon scheuren met die bak!
    en niet te bruin gaan worden!
    ik volg jullie!

x Hedy