Een engel op onze schouder!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lizan en Femke - WaarBenJij.nu Een engel op onze schouder!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lizan en Femke - WaarBenJij.nu

Een engel op onze schouder!!!

Door: Femke en Lizan

Blijf op de hoogte en volg Lizan en Femke

08 Maart 2008 | Nederland, Amsterdam

Hallo lieve lieve mensen,

We zijn weer een week verder inmiddels en er is weer een hele hoop gebeurd vooral vandaag (zaterdag). Want we zouden vandaag namelijk naar de Christoffelberg gaan en die beklimmen maar het ging allemaal anders dan we gepland hadden.
Vanmorgen zijn we om 06.00 uur opgestaan om ons klaar te maken. We hebben aangekleed, brood gegeten, tanden gepoetst etc etc... Daarna om 07.00 uur op weg gegaan naar de Christoffelberg. In de auto zaten Femke, Marielle, Milou, Addo en ik.
Maar onderweg ernaar toe is er alleen iets verschrikkelijks gebeurd. We hebben een auto ongeluk gehad. Ik (lizan) zat achter het stuur en reed van een droog stuk wegdek naar een nat wegdek (en als het wegdek hier nat is is het heel glad) en ik verloor het grip over het stuur waardoor we eerst naar links slingerde en ik (volgens mij wat ik me nog kan herinneren) vervolgens aan het stuur trok waardoor we naar rechts in de berm terecht kwamen op de kop.
De auto natuurlijk helemaal total loss. Maar wij hebben gelukkig allemaal niks op een paar schaafwonden en pijn in de nek na...We hebben echt allemaal een engel op onze schouder gehad!!
Nu moeten we maandag naar Hertz (het bedrijf waar we de auto van gehuurd hebben) om alles te regelen en om te kijken of we een nieuwe auto kunnen krijgen.... Dit is even afwachten wel moeten we proberen om dan zo snel mogelijk weer te gaan rijden!!

Dit hebben we natuurlijk niet als enige meegemaakt we zijn afgelopen week ook gewoon naar stage geweest. Dit was erg leuk we hebben allebei al verschillende dagen alleen gedraaid en dat ging erg goed!! Dus op stage gaat het bij ons allebei erg goed en hebben het naar onze zin!!
Ook maken we allebei al de planning. Iedere week moet dat gemaakt worden dan zet je op papier wat je die week wilt gaan doen voor het thema en dat geef je dan aan het hoofd van de school zij kijkt hier na.

We hebben ook nog een heel leuk nieuwtje we hebben van de week een afspraak gemaakt om met dolfijnen te zwemmen. Dit gaan we 29 maart doen hier hebben we veel zin in!!
Tot snel we gaan weer met volle moed een nieuwe week tegemoet!!

Liefs en dikke kus van ons

• 08 Maart 2008 - 19:41

Robin:

Hallo lieve jufjes,

Was wel ff shocking news vanmiddag! Maar gelukkig mankeert jullie niks, dus hoop dat dat de komende 8 weken en 6 dagen zo blijft. Daarna ben ik er om jullie te beschermen ;)

Dikke kus en knuffels,
    Robin

• 08 Maart 2008 - 22:29

Henny En Bertus.:

Hallo geluksvogels!!!!!!
    Het was schrikken vandaag en zeker na het zien van de foto's kan ik niet anders zeggen dan; jullie hebben een giga engel op de schouders gehad. Geef het een plaats en ga verder, richt je op jullie stage.Een advies van deze kant, stap weer in de auto en ga rijden.

Een extra hele dikke knuffel voor allebei.

• 08 Maart 2008 - 23:57

Dory:

Hallo Femke en Lizan
    wat hebben jullie een goede engelbewaard er want als je de fotos ziet hebben jullie toch geluk gehad ik hoop dat jullie een beetje van de schrik bekomen zijn verder veel succes met de stage.

• 09 Maart 2008 - 01:40

Nine:

Doen jullie wel voorzichtig, engerds?! :)
    Liefs xx
    Nine

• 09 Maart 2008 - 11:20

Bram:

Hey lieve dames!

Over het ongeluk hebben we veel contact gehad, en dat blijven we doen, maar wilde even laten weten dat ik t erg knap vind van jullie dat dit bericht op jullie site toch positief afgesloten wordt!

Probeer het ook echt zo te zien, nu is t ff shit maar probeer de zon te zien die er achter de wolken altijd is!

Zet em op en succes met alles!

Tot gauw!

xxx Bram

• 09 Maart 2008 - 11:41

Mariska & Albert:

Hallo meiden

Wat hebben jullie een geluk gehad na het zien van de foto`s was het wel even schrikken hoor.
    hebben jullie wel een engelbewakker gehad hoor

nou meiden
    geniet nog van de laatste weken

groetjes en een dikke knuffel albert en mariska

• 09 Maart 2008 - 13:37

Joke Nijman:

Hoi meiden,

Wat een geluk zeg! Gelukkig zijn jullie er goed vanaf gekomen. Al een nieuwe auto geregeld?
    Fijn dat het met de stage zo goed gaat.
    Geniet van alles daar.

Groetjes van Rien en Joke.

• 09 Maart 2008 - 16:22

Erik En Sabrina:

ha die Lizan en Femke! Jullie hebben inderdaad mazzel gehad zeg! We hebben net de foto van Bram doorgestuurd gekregen en dat is niet niks! Dat moet als een super-achtbaan gevoeld hebben... maar dan eentje die je liever niet nog eens over doet. Gelukkig zijn jullie ongedeerd en staat de blik weer vooruit (ipv blik op de weg??) De stage bevalt nog steeds? Het ziet eruit als een gezellig schooltje waar de kinderen ook lekker kunnen spelen. Hoe staat het met de bruine kleur? Gaat Bram jullie nog herkennen als hij over een paar dagen al komt? We zouden graag in zijn koffer kruipen haha! En dan met de dolfijnen zwemmen... wauw! Een goed weekend, werkze, relaxze en zwemze,

groetjes,

Erik en Sabrina

• 09 Maart 2008 - 16:43

Hedy:

hoi dames,
    wat een week zeg!
    dat is niet niks!
    ik denk aan jullie, en Fem ik denk aan je en het komt goed!

dikke knuffel aan jullie beiden!

• 09 Maart 2008 - 18:04

Familie Janssen:

Hoi Lizan en Femke,
    Dit was schrikken, maar gelukkig is het goed afgelopen.Probeer toch allebei de draad weer op te pakken en als ik jullie was stap weer achter het stuur hoe moeilijk het ook is.
    Gelukkig zijn jullie allebei druk met de stage en dat is een goede afleiding.Lizan en Femke succes en wij denken aan jullie
    Geert,Bart,Luuk,Loes en Yvonne

• 09 Maart 2008 - 18:15

Dorenda:

Hallo meiden,

Jeetje dat was even schrikken!!
    Gelukkig hebben jullie het er 'goed' vanaf gebracht en ja die auto die is wel te vervangen!
    Hopelijk zijn jullie alweer een beetje van de schrik bekomen en hebben jullie niet teveel pijntjes.
    Stap wel weer zsm in een auto, want anders durf je misschien nooit meer te rijden en dat is toch ook zonde. Ik stuur wel een extra engeltje jullie kant op om over jullie te waken voor de komende weken!
    Geniet van jullie stage en van het zwemmen met dolfijnen, want dat is keigaaf!!

Kijk uit en doe het rustig aan!

Liefs en een dikke knuffel van Dolf, Dorenda en Stijn

• 10 Maart 2008 - 15:57

Huub:

Ha lizan en femke een engel hebben we af en toe nodig.
    Maar hoe gaat het nu ik hoorde dat femke naar het ziekenhuis moest?
    Het is mooi allemaal te lezen wat jullie allemaal mee maken.
    Ik hoop dat jullie daar nog een hele leuke tijd hebben groeten huub en Yolanda

• 10 Maart 2008 - 18:46

Inge, Willy En Kids:

Dames,

Jullie hebben inderdaad geluk gehad, het had er veel slechter uit kunnen zien. Gelukkig gaat het nu de goede kant op, Femke is ook weer thuis dus sjouwen naar het ziekenhuis is er voor Lizan niet meer bij. Een ervaring rijker en bedenk wel, materieel kan vervangen worden. De mensen zijn belangrijker. Maak er de komende dagen weer iets leuks van en denk er aan: alleen nog maar leuke berichten naar Nederland.Femke, je moeder zal je bijpraten over de ingelichte hulpdienst, wellicht nu niet meer nodig maar wel op de hoogte gebracht.

• 11 Maart 2008 - 09:04

Fam. Hof:

Hallo Femke en Lizan,
    Femke weer terug uit het ziekenhuis...gelukkig(kun je even wat slaap inhalen) en hopelijk hebben jullie de regel dingen rondom de auto goed kunnen regelen.Nu weer de schouders eronder en probeer de draad weer op te pakken dames.Samen sta je sterk.

heel veel liefs,Ronald,Max Jorik,Twan en Mariette

• 11 Maart 2008 - 18:01

Ellen:

tjonge jonge, jullie maken wat mee...!
    Wel heftig hoor... Maar verzet je zinnen en probeer weer verder te gaan waar jullie waren! We wensen jullie: Good luck!!

Liefs, Mario, Ellen, Marlou en Stan.

• 12 Maart 2008 - 10:58

Irma:

Hoi Lizan en Femke,
    Hoop dat jullie zijn bijgekomen van de schrik. Geniet maar weer van de zon, zee, strand en stage. En Lizan....fijn dat Bram er nu is, veel plezier samen.
    Groetjes

• 12 Maart 2008 - 15:13

Opa Scholten:

Hallo beste dames,

Dat doen we niet meer zo ons laten schrikken door met de auto over de kop te gaan .
    Maar het is gelukkig allemaal goed afgelopen, en dat is het belangrijkste.
    Gaat weer gewoon verder en blijf genieten van de mooie dingen die er nog komen op het mooie Curacao.

Verder veel sucses en de hartelijke groeten van,

Opa Scholten.

• 13 Maart 2008 - 20:35

WillemB:

Heeej Dames,
    Hier dan een langverwacht berichtje :P van mij. En om gelijk maar ff met de deur in huis te vallen zeg Damn..!! Heftig hoor hoorde al van je ma dat je een ongeluk had gehad, maar dit is idd wel een aardig ongeluk. Maar bekijk het van de zonnige kant ;) Jullie hadden nu met net zo'n verrot hoofd rond kunnen lopen als ik.
    Nou ik heb de weg richting deze site gevonden en zal vanaf nu vaker een berichtje achterlaten want ik weet fem dat je daar naar hunkert:P
    Heb ook het postadres gekregen dus laat je verrassen;

Veel plezier nog komende tijd en we houden contact

Kuzz