nieuwe huisje en 1ste paar stage dagen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lizan en Femke - WaarBenJij.nu nieuwe huisje en 1ste paar stage dagen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lizan en Femke - WaarBenJij.nu

nieuwe huisje en 1ste paar stage dagen

Door: Femke en Lizan

Blijf op de hoogte en volg Lizan en Femke

22 Februari 2008 | Nederland, Amsterdam

hallo allemaal,

jullie kunnen wel merken dat we het druk hebben want het is alweer een paar dagen geleden dat we een verhaaltje hebben geplaats..
nou maandag zijn we dus naar stage geweest voor de eerste kennismaking en dinsdag zijn we gaan toeren met de auto! dit was erg leuk. Lizan wilde graag een keertje naar westpunt toe omdat daar het water heel hard tegen de rotsen aan kletst. we zijn daar dus heen geweest dit was erg mooi om te zien (zie foto's) het was alleen wel ver rijden.
Nadat we daar geweest waren zijn we doorgereden naar Playa Kalki een strandje helemaal op het westpunt. daar hebben we heerlijk lui gelegen en een snorkelset gehuurd zodat we naar die mooie vissen konden kijken:D!! vooral Femke vond het erg leuk!!

woensdag zijn we dan eindelijk begonnen met stage. we moesten om kwart voor 6 opstaan want we waren nog niet verhuisd.
dus zijn we vroeg op pad gegaan richting stage. de eerste indruk is was wel goed het is wel heel anders maar leuk om te zien. het is een protestantse school en de kinderen bidden iedere morgen, voor het eten en voor het naar huis gaan. wel erg leuk om te zien hoe anders het is hier...!!!
woensdagmiddag zijn we verhuisd. we zitte nu op de Anaseweg. We hebben een tweepersoonskamer en we delen de badkamer met nog een jongen en de keuken en koelkast met een jongen en nog twee meisjes. het is allemaal niet zo heel schoon dus gisteren hebben we eerst de keuken en de badkamer schoongemaakt;)!!!

Donderdag en vrijdag hebben we ook stage gelopen. femke is vandaag (vrijdag) niet geweest want ze heeft last van haar buik... maar het gaat nu gelukkig alweer een beetje beter!! Nou wij laten snel weer een berichtje achter op de site het zal niet meer iedere dag zijn want we zijn nu ook druk met stage lopen en leuke dingen doen natuurlijk;)!!

Liefs Femke en Lizan

• 22 Februari 2008 - 20:33

Kim:

Lieve Lizan en Femke,

Ik ben écht zoooooo jaloers! Ziet er allemaal super mooi uitt!:D
    Succes met stage & super veel plezier met al die leuke dingen die jullie nog gaan doen!:D

Kusjes Kim!

• 22 Februari 2008 - 20:41

Marlies:

Lieve Lizan en Femke,
    Wat een super mooie foto's!!!! Echt moeilijk voor te stellen, terwijl het hier koud is en al een paar dagen geen straaltje zon. Die vissen zou ik ook wel willen zien, maar ja.... We kunnen niet allemaal zo'n mazzel hebben.
    Succes met stage!!!!
    Dikke kus Marlies

• 22 Februari 2008 - 20:55

Rikie:

hoi dames,heel leuk om jullie zo te kunnen volgen,geniet er van, groetjes en een dikke knuffel.

• 22 Februari 2008 - 21:07

Arnold En Marieël:

Hallo lieve dames

Wat een mooie foto's, ziet er leuk uit. Fijn dat het leuk is op stage, en dat het met femke ook weer wat beter gaat. Lizan, maak je niet te druk om je broer, wij zorgen goed voor hem, en hopen dat alles weer goed komt.
    Heel veel plezier, en voor straks welterusten.
    We kijken uit naar de volgende foto's.
    Heel veel liefs en een dikke knuffel

papa en mama

• 22 Februari 2008 - 21:53

Bram:

Hey lieve dames,

Wat een mooie foto's!! Ik krijg steeds meer zin in 11 maart...voor zover ik dat nog niet had ;)

Tot snel en veel plezier daarzo!

xxx dikke knuffel!

• 23 Februari 2008 - 10:45

Toosje En Fam.:

Hallo Lizan en Femke!!
    Ziet er allemaal goed uit daar! Ben blij om te lezen dat jullie nu in het nieuwe huisje zitten. Geniet van de ervaring en het weer natuurlijk!
    Heel veel lol!
    Groetjes Walter, Heleen, Toosje & Dirk

• 23 Februari 2008 - 12:30

Henny En Bertus:

Hallo meiden,
    Fijn dat jullie zo enthousiast zijn over de stage plaats, ja en af en toe een keer een gebedje kan geen kwaad !!!!Femke fijn dat het weer wat beter met je gaat. Ga lekker genieten van het weekend.

Dikke knuffel van ons allemaal.

• 24 Februari 2008 - 09:56

Koen En Monique:

Hallo dames,

Leuk om jullie verhalen te lezen en jullie foto's te bekijken! Het zijn weer hele andere strandfoto's dan die we eerder hebben gezien. Heel veel succes in het nieuwe huisje en met de stage en vooral ook met leuke dingen doen natuurlijk!

Groeten, Koen en Monique

• 24 Februari 2008 - 10:27

Linda:

hee lieve femke en lizan!

wat ziet het er super gaaf uit!!! ben toch wel een beetje jaloers dat ik nog hier zit! en niet mee ben gegaan!!!haha;)
    ik vind het super om te zien dat jullie het goed naar jullie zin hebben!!

kusjes!!

• 24 Februari 2008 - 12:27

Stan, Marlou, Ellen:

Lieve femke en lizan,
    We vinden jullie foto's prachtig! We missen je wel een beetje, femke. Femke, ik heb je oorbellen in! (die roze hartjes van m'n verjaardag; marlou)
    Stan houdt van je!
    Geniet ervan, maar dat doen jullie al!
    Hebben jullie al een verse piña colada geproefd op landhuis brievengat? Moet je doen!
    Gr. Ellen.

• 24 Februari 2008 - 16:37

Hedy:

he meiden!
    ja jullie zijn druk he!de foto`s zijn echt mooi, ben nu echt jaloers!
    zijn jullie nog wezen stappen?beetje drinken?
    en die visjes tussen de benen is natuurlijk ook schitterend!hihi
    ik blijf jullie volgen!
    mis je wel Fem!

knuffel Hedy

• 25 Februari 2008 - 17:07

Erik En Sabrina:

he Lizan en Femke!

wat leuk om jullie verhalen te lezen! (en via Bram te horen... dat gaat meestal nog wat sneller, haha!)Bedankt voor je kaartje Lizan, keileuk en wij hebben natuurlijk ook heel veel zin in 23 mei!
    Hebben jullie zin in de tweede week stage? Het lijkt ons een heel andere manier van lesgeven, en om dat eens mee te maken is heel boeiend. Hoe zijn de kinderen? Beginnen ze jullie al te (her)kennen? Gelukkig hoeft er nu even niet meer verhuisd te worden, nu alleen nog schoonmaken...

Succes deze week, en wat zijn jullie plannen voor het komende weekend? Weer een supermooie plek opzoeken om te relaxen, snorkelen, ontdekken en genieten?

groetjes,

Sabrina en Erik

• 26 Februari 2008 - 09:04

Clim:

Hallo meiden!

Ziet er prachtig uit!!
    Heel veel plezier en succes deze week..
    Hebben jullie Luuk nog gezien? Hij komt donderdag al naar huis toe (gaat snel!).

Liefs Clim en Roy.

• 26 Februari 2008 - 09:44

Fam.Hof:

Hallo Lizan en Femke,
    En lukt het een beetje op stage??is er nog steeds genoeg tijd over om te genieten van de mooie omgeving (wat voor jullie misschien al gewoon wordt), de zon en alle andere activiteiten.
    Wij genieten momenteel van de dikke regendruppels (zullen jullie wel een beetje missen hè!).
    Veel succes met alles en tot de volgende ronde.

liefs,Ronald,Max,Jorik,Twan en Mariette

• 26 Februari 2008 - 11:01

De Pasjes:

Hey Lizan en Femke

Vanuit het koude holland,willen wij jullie toch nog ff een fijne tijd daar wensen. Geniet ervan maar dat komt wel goed zo te zien.En stuur wat zon hier naar toe!

Groetjes, Vincent,Sabine en Sjan en Tess
    en de rest vd Pasjes

• 26 Februari 2008 - 11:56

Esmee Luca En Pleuni:

Lieve Lizan en Femke,
    hoe gaat het met jullie? vinden jullie het leuk daar? Hoe is de school van jullie stage? welke taal spreken ze op jullie school? Cool die mooie zee van die foto's, bij ons is het nu slecht weer en bij jullie zeker niet! Hebben de kinderen nu ook pauze (12.50 uur) wij wel hebben knakworstjes op bij Dorian.Tot de volgende keer heel veel kusjes van ons.
    Esmee, Luca en Pleunie en dikke knuffel van Dorian.

• 27 Februari 2008 - 18:34

Karin:

Hoi dames
    Femke we missen je al bij de super hoor!
    Via je fam. blijven we ook goed op de hoogte maar dit is toch wel beter. Super gave foto's en wat een weertje he.
    Nou heel veel succes met stage en geniet ook van de vrije tijd.
    Groetjes Karin dikke kus van Noah

• 28 Februari 2008 - 15:34

Mandy:

hardstikke bedankt voor de leuke kaart
    ik mis jou een beetje nog veel plezier
    groetjes en kusjes mandy

• 29 Februari 2008 - 12:17

Ellen:

Hallo,
    Schrikkeldag, nog een dagje extra op dat mooie eiland. Ik ben benieuwd hoe het met jullie is. Hoe is het op stage? Ik begreep van Henny dat jullie heel hard moeten werken... Genieten jullie nog?
    Tot kijk/ mail/ schrijfs!
    Ellen. (nog veel kusjes van Stan en Marlou)