Dag 4 relax - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lizan en Femke - WaarBenJij.nu Dag 4 relax - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lizan en Femke - WaarBenJij.nu

Dag 4 relax

Door: Femke en Lizan

Blijf op de hoogte en volg Lizan en Femke

17 Februari 2008 | Nederland, Amsterdam

Hallo lieve mensen,

Dag 4 alweer!! Vandaag hebben we een rustig dagje gehad, alles zat gelukkig mee vandaag;)!!
We zijn vanmorgen eerst naar Otrabanda geweest daar hebben we geld gepind en zijn doorgereden naar Salina. Daar zijn we naar het huis gegaan waar we vanaf dinsdag in gaan om de borg en alvast wat huur te betalen.
Toen we daar mee klaar waren zijn we naar Emmastad gereden waar de man van de auto woont. Bij hem moesten we nog wat papieren ophalen etc.
Toen moesten we weer tanken want we konden de witte jeep houden maar ja de tank was ook van deze bijna leeg.... Dit keer is het ons gelukt om zelf te tanken goed he;)!!
Daarna zijn we doorgereden naar Punda daar hebben we door heen gelopen en hebben bij wat winkels gekeken erg leuk!!
Na Punda wilden we eigenlijk naar het strand maar het regende hier af en toe dus we dachten we gaan wel terug naar huis en hebben daar lekker rustig aan gedaan. Lekker gegeten en vanavond gaan we naar Mambo beach kijken hoe het daar is... we zijn heel benieuwd!! Vandaag dus een lekker rustig dagje gehad en hoe het op Mambo beach is dat horen jullie morgen!!

Liefs Femke en Lizan

• 17 Februari 2008 - 10:22

Henny En Bertus:

goede morgen dames,

leuke auto hebben jullie gekozen om over het eiland te crossen, nu kun je ook eens wat anders van het eiland zien.En vandaag eindelijk eens een keer naar het strand (als het droogis),lekker bakken!!

dikke kus voor allebei.

• 17 Februari 2008 - 13:15

Lotte:

heeeuy:D
    veel plezier daar in curacao..!!!
    xx

• 17 Februari 2008 - 13:43

Marlies:

Lieve Lizan en Femke,
    Wat een leuke auto!!! Kon je die maar mee naar huis nemen he....
    Heel veel plezier op het strand vandaag (ben stiekem wel een beetje jaloers..)
    Geniet ervan;)!!!
    Dikke kus Marlies

• 17 Februari 2008 - 14:37

Fam.Hof:

He hallo Lizan en Femke,
    Dat is genieten in zo`n stoere auto, dat scheelt weer een paar blaren.
    Is dat een prijsvraag:rara van wie is welk been????
    Geniet nog even van jullie vrijetijd en hopelijk met veel zonneschijn.

groetjes en tot de volgende keer.

liefs,Ronald,Mariette,Max,Jorik,Twan

• 17 Februari 2008 - 15:32

Fam Janssen:

He lizan en femke,
    Van wie die benen zijn is voor mij niet zo moeilijk.Die auto die is gaaf. He lizan het is hier zo warm, elke dag zit ik even in de zon.Dit ga ik wel winnen.
    Veel plezier en tot het volgende bericht groetenfamilie janssen

• 17 Februari 2008 - 16:35

Bram:

Hey dames!

Leuk dat jullie dr op uit getrokken zijn, veel doen! Lekker scheuren met jeepje...haha!

Have fun en tot snel ;-)

Xxx Bram

• 17 Februari 2008 - 19:21

Clim:

Leuk leuk leuk is het weer om een verhaaltje te lezen.. Spannend allemaal hoor! Lizan, ik mail je morgen terug!
    Dikke kus

• 17 Februari 2008 - 19:28

Familie Kloppenburg:

Hoi Lizan & Femke,

Wat ontzettend gaaf is het!! En je maakt wat mee daar zeg. Geen enkele dag hetzelfde. Veel heel plezier en wij volgen jullie dagelijks. Groetjes en een dikku kus van de meiden.

Han, Judith, Luca & Pleunie

• 17 Februari 2008 - 20:50

Arnold En Marieël:

Lieve dames,

Fijn te horen dat het allemaal een keertje meezit. Leuke jeep hoor!!!
    Succes komende week met het begin van de stage en voor straks welterusten.
    Blijf goed voor elkaar zorgen, en geniet van de leuke dingen. De rest komt vanzelf wel goed.

Dikke kus en knuffel (ook voor femke)
    papa en mama

• 18 Februari 2008 - 10:13

Evelien:

He Meiden!
    Echt leuk om jullie verhalen allemaal te horen!! Leuk allemaal!
    Een auto daar, wel handig! Vandaag begint jullie stage he? Ben benieuwd hoe dat is!
    Nou ik lees het wel weer!
    Heel veel plezier en geniet ervan!!
    Liefs, Kus Eef

• 18 Februari 2008 - 14:27

De Pasjes:

Hey Lizan en Femke,
    Wij vanuit het koude holland,willen jullie toch even een fijne tijd wensen in Curacau. Geniet ervan en we blijven jullie volgen!

Groetjes, Vincent, Sabine Sjan en Tess
    en de rest van de Pasjes

• 18 Februari 2008 - 17:14

Sjef:

Hallo Lizan en Femke,

Leuk om te lezen wat jullie allemaal doen en beleven.
    Maare wordt er ook nog een keer gewerkt?
    Geniet nog even van je vrije tijd.
    En die auto ziet er niet verkeerd uit, als ie kapot is kom ik hem graag even maken!!!!!!

Groetjes Sjef en Helga

• 18 Februari 2008 - 19:04

KOen:

Leuk leuk leuk.

greetz KOen

• 18 Februari 2008 - 19:24

Luus:

Oeh smoothies :)
    Lekker aan het genieten dames?

xxx