alweer een weekje voorbij! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lizan en Femke - WaarBenJij.nu alweer een weekje voorbij! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lizan en Femke - WaarBenJij.nu

alweer een weekje voorbij!

Door: Femke en Lizan

Blijf op de hoogte en volg Lizan en Femke

29 Februari 2008 | Nederland, Amsterdam

hallo lieve lieve mensen,

daar zitten we dan aan ons barretje in huis een verhaaltje te typen! ja het heeft weer even geduurd maar dit komt door stage en omdat we niet echt een goede verbinding hebben met het internet!
Vandaag zijn we vrij dus wij dachten, YES! eindelijk weer naar het strand! het was namelijk de hele week al zon mooi en heet weer maar door stage en andere dingen zijn we niet meer geweest. Maar helaas, we stonden op en het regende en nu regent het nog steeds. we hopen dat het wel droog word want anders word het niks met onze sterke verhalen dat we o zo bruin terug komen. Laatste keer was het vorige weekend, dit was ook niet echt en succes want zondag lagen we in de regen op de knip ( zo heet het strandje!). Maar zaterdag hadden we wel meer geluk en konden we wel van het strand genieten. we waren naar Hooks hut. Hier hebben we s avonds ook gegeten. Dit zag er zooooo romantisch uit! We zaten naast de zee, op het strand en met allemaal sfeerverlichting. dus lieve vriendjes van ons, dit gaan we zeker ook met jullie doen, dan weten jullie dat vast!

dinsdag zijn we naar mambo beach geweest. elke dinsdag avond draaien ze hier namelijk een film. Je ligt dan op een strandbedje, onder de sterrenhemel, film te kijken. Echt heel erg leuk!
1 persoon, ik noem verder geen namen maar ze komt uit angeren en heeft een mooie bos krullen, lag te dutten onder de film! Ik had hier nog een foto van gemaakt maar helaas,deze was mislukt. Maargoed, ik was zelf ook best moe door het vroege opstaan hier! als we namelijk naar stage gaan moeten we er 6 uur uit, kwart voor 7 moeten we namelijk aanwezig zijn.

woensdag zijn we s avonds met een paar mensen van hier naar de karaoke bar geweest. en jullie raden het nooit..... Lizan heeft een duetje met Tom ( een jongen uit ons complex) gezongen! zie foto. Het liedje dat ze deden was liefs uit london. voor de rest was het een heel gezellige avond.

Nu over stage, want anders lijkt het net alsof we alleen maar leuke uitstapjes maken maar dat is zeker niet waar. Stage vinden we allebei erg leuk! we moesten wel wennen aan het feit dat de school protestant-christelijk is want de kinderen zingen s ochtends liedjes voor god en er word voorgelezen uit de bijbel. Dit hebben we beide nog niet meegemaakt, dus dat is wel interessant.
We doen al veel zelf en dat is wel fijn! volgende week moeten we ook allebei een dagje alleen, hier hebben we heel veel zin in!

nou we zien dat de zon weer begint te schijnen dus wij gaan ons klaarmaken voor het strand!

een dikke kus voor jullie en tot het volgende bericht!

liefs Lizan en Femke

• 29 Februari 2008 - 15:23

Irma:

Hoi dames,
    Met de grote hoeveelheid zon die jullie daar hebben is een regenbuitje ook wel eens lekker, dan frist alles weer op, nietwaar. Fijn te weten dat de stage goed bevalt. Jullie vervelen je in ieder geval niet als ik de verhalen allemaal lees. Nog veel plezier en tot het volgende bericht.
    Groetjes Irma

• 29 Februari 2008 - 16:09

Marlies, Gijs & Kim:

Lieve Lizan en Femke,

Wij vinden het heel fijn dat jullie het nu naar jullie zin hebben, en we vinden het super leuk en goed dat Lizan gezongen heeft!:D
    Vet gaaf dat je zo'n film kunt kijken onder de sterrenhemel zeg!!!

Heel veel succes en plezier met stage en alle andere dingen!

Hele dikke Kus & Knuffels
    MGK

• 29 Februari 2008 - 16:20

Bram:

Hey lieve dames!

Jaja ondertussen was ik natuurlijk al lang op de hoogte van alle avonturen en verhalen...Maar toch: heeeeeel erg vet allemaal en heel fijn dat het goed bevalt op stage :)

Fijn weekend, ga lekker genieten van al het moois...en dat romantische gedeelte van het verslag...daar werk ik graag aan mee straks :)

Dikke kus en knuffel!
    Bram!

• 29 Februari 2008 - 18:53

Dory:

Hallo Femke
    het is fijn dat jullie het nu zo goed na de zin hebben,lijkt me geweldig om zo na een film te kijken,en ook leuk dat de stage zo goed bevalt.
    veel succes verder en een fijn weekend

• 29 Februari 2008 - 19:51

Clim:

Fijn om weer een verhaaltje te lezen!
    Tot mails.. Kus uit Arnhem

• 01 Maart 2008 - 14:29

He Dames!:

jammer dat de skype uitviel!!
    volgende keer beter!
    lieve dames geniet er van en we contact!
    hou ons op de hoogte!

x Hedy

• 03 Maart 2008 - 13:39

Melissa:

Hey meiden van de Pabo :)

Ik zag dat jullie stage lopen bij de Albert Schweitzer School!!
    Wij komen over 3 weken (Rian, Renske, Janine, Suzan en ik) en 3 van ons gaan daar ook stage lopen!!
    Is het leuk daar?
    Wij zitten op de kleuterschool...is dat in hetzelfde gebouw?

Vind het erg tof en heb er veel zin in!!

Tot wanneer zitten jullie daar?

Groetjes Melissa

melissababs.waarbenjij.nu
    melissababs@hotmail.com

:D

• 03 Maart 2008 - 15:31

Opa Scholten:

Beste Lizan en Femke,
    Bedankt voor je e-mail, en wat een land zeg, en wat een weelde zegdit is iets anders dan Huissen en Angeren, wat denk je van de mooie keuken , de mooie school en verder zon strand en mooie natuur, daar kun je het wel een paar maanden uithouden
    Misschien willen jullie wel helemaal niet meer terug na zo`n mooie tijd.
    Werk en geniet ze.
    Hartelijke groeten Opa Scholten.

• 03 Maart 2008 - 19:11

KOenique:

Ha Lizan en Femke,

Toch wel lekkere dagen zeg van kwart voor zeven tot één! Met een smoothie, wit zand en een beetje zon is de middag dan goed door te komen;)
    Leuk dat jullie op stage veel zelf moeten doen. Daar leer je vast veel van!

Succes en veel plezier!

groeten KOenique

• 03 Maart 2008 - 21:16

Monique :

hey femke
    ik lees het al jullie hebben het vet naar je zin daar!!gelukkig maar.en wat een mooi land en hele mooie foto"s,ik wou dat ik daar zat!!hahaha,nou meiden geniet nog maar van dat weer daar want hier is het noppes!!nou nog heel veel plezier daar en werkse!!

groetjes,monique (moeder van rik en daniek)xxx

• 04 Maart 2008 - 17:18

Inge En Willy:

Dames, het doet ons goed om te lezen dat alles goed bevalt. Ja jullie zullen met dat prachtige weer wel gniffelen als je hoort dat wij hier met hagel en vorst zitten. Vroeg opstaan voor de stage is een kwestie van wennen, als je straks weer thuis bent sta je ook om 6 uur naast je bed. Femke, we hoorden dat je ook al bezoek vanuit de andere klas had gehad, hij wilde al niet meer terug. Een teken dat je daar geweldig gewaardeerd wordt door in ieder geval de kids.

Geniet van alles wat je kunt meemaken en als je straks naar huis komt ben je een ervaring rijker, waarvan de mensen hier alleen nog maar van kunnen dromen.

Inge en Willy

Femke veel plezier op Curacao

je lieve neefje Jelle

• 04 Maart 2008 - 19:06

Ellen:

Hallo!
    Leuk hoor die berichtjes van jullie! Wat jammer dat het zo vaak regent..
    Maar.. ik zie ook dat jullie genieten. Goed zo!
    En Femke; Marlou had weer heerlijk geslapen in jouw bedje!
    Liefs, Ellen.

• 05 Maart 2008 - 12:10

Marlou:

Dag Femke!
    ik heb een liedje geleerd op school, maar dat liedje wil ik heel graag aan jou vertellen, maar dat kan ik niet zingen.
    Kusje van Marlou

• 05 Maart 2008 - 12:11

Stan:

ik weet niets, maar ik vind je wel lief hoor!
    Stan

• 05 Maart 2008 - 12:12

Stan En Marlou:

lieve femke, bedankt voor je kaartjes!

• 05 Maart 2008 - 19:56

Lydie:

Hallo Meiden,
    Erg leuk om jullie verhalen te lezen. Als je even een dag oversla, loop je meteen achter... Vele groetjes van Guus Giel Hilde Inge en Lydie.

• 05 Maart 2008 - 21:51

Fam V. Wijk:

Hè hallo, voor dat ik naar bed ga nog even jullie verhaal gelezen, leuk en fijn dat de stage goed gaat. en dat er niet zo veel zon is maakt niet uit anders val het straks te veel op als jullie weer terug zijn. Geniet nog maar lekker van alles. groetjes uit Rheden Hans Tim Nick Jorina

• 08 Maart 2008 - 11:17

Sanne:

Dag lieve schatten!!!
    Zo te zien en te lezen hebben jullie veel schik!!! Gelukkig maar! Anders is niet goed natuurlijk! Ben wel een beetje jalours hoor als ik jullie foto's zie!! Nou geniet er nog maar lekker van, want voordat jullie het weten, zijn jullie weer thuis!!!
    Hele dikke kus van Sanne!!